کلینیک تخصصی درمان زخم در تهران

شمار فزاینده ای از مراکز مراقبت از زخم در سرار جهان وجود دارد. ظهور این مراکز، نشان دهنده افزایش شیوع زخم های مزمن و هزینه های درمان زخم است. صرف نظر از موقعیت مکانی کلینیک درمان زخم، مهم ترین عامل موفقیت در مرکز درمان زخم، تعهد قوی اعضای تیم چند رشته ای است، توانایی مدیریت موثر زخم ها می تواند با عدم حضور تخصص های کلیدی در تیم، محدود شود.

 

کلینیک تخصصی درمان زخم در تهران

 

دیگر دلیلی برای زندگی با یک زخم مزمن وجود ندارد، در کلینیک تخصصی زخم پلاس، زخم مزمن شما توسط پرسنل دلسوز و برنامه های تخصصی درمانی که منحصرا برای شما طراحی شده است، به طور کامل بهبود می یابد. تمرکز ما بر روی افرادی است که زخم هایشان در مقابل درمان سنتی مقاومت کرده است و یا در اثر مراقبت غیرتخصصی و نامناسب تبدیل به زخم مزمن شده است.

زخم مزمن یا غیرقابل درمان، زخمی است که با گذر چند هفته، نشانه ای از بهبود را نشان ندهد و یا به درمان های معمول پاسخ ندهد، پس این نوع از زخم ها به کمک بیشتری برای التیام نیاز دارند. این نوع زخم اغلب ناشی از آسیب، بیماری خاص و یا تغذیه ضعیف است.

 

مشاوره زخم دیابتی، مشاوره زخم بستر

چه زمانی باید به کلینیک درمان زخم مراجعه کنید؟

در صورت مشاهده علائم زیر در زخم خود یا زخم یکی از اعضای خانواده خود، سریعا به مرکز درمان زخم مراجعه کنید:

  • شما دارای زخمی هستید که در طول ۳۰ روز گذشته التیام نیافته است ( این نشانه معمولا توسط افراد مبتلا به دیابت تجربه می شود )
  • دارای درد ناگهانی، قرمزی یا ورم، بوی نامطبوع و تغییر رنگ در ناحیه زخم شده هستید
  • شما یک زخم جراحی دارید که آلوده شده است

مرکز پزشکی زخم پلاس، مراقبت ویژه ای برای این نوع از زخم ها فراهم می کند. مرکز درمان زخم ما شامل یک تیم از پزشکان آموزش دیده، درمانگر زخم، پرستار زخم و تکنسین هایی که مراقبت از زخم شما را فراهم می کنند، است.

 

کلینیک تخصصی درمان زخم در تهران

 

هنگامی که شما برای تعیین زمان اولین جلسه ملاقات خود با مرکز درمان زخم ما تماس می گیرید، ما از شما چند سوال کلی در مورد زخم و سلامتی شما خواهیم پرسید. مواردی که لازم است در جلسه اول همراه خود داشته باشید:

  • لیستی از داروهای فعلی خود که مصرف می کنید و نیز هرگونه آلرژی که از آن مطلع هستید را تهیه کنید.
  • مدارک پزشکی از جمله عکس های اشعه ایکس
  • دفترچه بیمه

برای اطلاعات بیشتر، لطفا با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۷۰۷۷۷۸ تماس بگیرید.

 

شرایط قابل درمان در کلینیک درمان زخم ما عبارت است از:

  • درمان زخم دیابتی
  • درمان زخم پای دیابتی
  • درمان زخم نوروپاتی
  • درمان زخم بستر ( زخم فشاری )
  • درمان زخم ایسکمیک
  • درمان زخم تروماتیک
  • درمان زخم جراحی
  • درمان زخم عفونی
  • درمان زخم سوختگی
  • درمان زخم های رادیوتراپی
  • درمان زخم عروقی
  • و دیگر زخم های مزمن

 

از یک مرکز تخصصی درمان زخم چه انتظاراتی باید داشت؟

زمانی که به مرکز زخم ما مراجعه می کنید، با یک تیم تخصصی ملاقات خواهید کرد. قبل از شروع درمان زخم، تیم ما به طور کامل زخم، وضعیت سلامتی و سوابق پزشکی شما را بررسی خواهند کرد. برای اطلاعات و اطمینان بیشتر ممکن است آزمایشاتی جهت میزان جریان خون و اکسیژن بافت و همچنین تعیین اینکه آیا عفونتی در بدنتان وجود دارد یا خیر، انجام شود. بر اساس نتایج آزمایشات و سوابق پزشکی، تیم پزشکی برنامه درمان زخم شما را تعیین خواهند کرد.

 

کلینیک تخصصی درمان زخم در تهران

 

برنامه های درمانی

تیم پزشکی ما یک برنامه درمانی بر اساس نیازهای ویژه شما، تعیین خواهد کرد. برنامه شخصی شما شامل درمان هایی خواهد بود که بر علت زخم شما و شرایط دیگری که بر التیام زخم شما تاثیر می گذارد، تمرکز می کند. برنامه درمانی شما ممکن است شامل مراجعه منظم به کلینیک درمان زخم و همچنین مراقبت خانگی از زخم که توسط درمانگر زخم آموزش خواهید دید، باشد. مراقبت خانگی ممکن است شامل تعویض پانسمان زخم و روش های محافظت از خودتان در برابر آسیب های بیشتر باشد.

گاهی اوقات برنامه های درمانی ما شامل اکسیژن تراپی، وکیوم تراپی، اوزون تراپی، لایت تراپی و ماگوت تراپی نیز می باشد.

در نهایت مشارکت شما در طول درمان، حیاتی است. مهم است که شما از تمام توصیه های پزشکی درمانگر زخم و متخصص زخم خود پیروی کنید و پیشرفت درمان زخم خود را تحت نظر داشته باشید و به ویژه جلسات مراجعه به کلینیک زخم را جدی بگیرید. پرسنل ما برای پاسخ به هر سوالی که ممکن است داشته باشید، همه روزه در دسترس هستند.

 

 

برخی از خدمات کلینیک زخم پلاس، کلینیک تخصصی درمان زخم در تهران:


شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره زخم و رزرو نوبت از شنبه تا پنجشنبه، ۹ صبح الی ۷ شب با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۳۹۴۹۲۲ تماس حاصل فرمایید.

کلینیک زخم پلاس: تهران، جنت آباد، خیابان شهید کبیری طامه (شاهین شمالی)، تقاطع خیابان بهار و امام حسین (ع)، بیمارستان فوق تخصصی عرفان نیایش، طبقه MZ، کلینیک تخصصی زخم و استومی


کلینیک زخم پلاسمشاهده نوشته ها

Avatar for کلینیک زخم پلاس

کلینیک زخم پلاس، با بهره‌گیری از مجرب‌ترین درمانگران زخم کشور و اولین مولف درسنامه روش‌های نوین درمان زخم، در صورت نیاز، همواره مشتاق کمک به شما عزیزان گرامی است.

۴۳ دیدگاه ها

    • سلام . وقتی زخمی عفونت میکنه بسته به اینکه عفونت در حد موضع زخم هست یا وارد گردش خون شده علائم متفاوتی داره .
      مثلا وقتی عفونت در موضع زخم باشه علائمی مثل قرمزی و آبیه و بوی بد و افزایش ترشحات زخم و تورم اطراف زخم و تغییر رنگ به سمت کبودی و درد داره
      اگر عفونت وارد گردش خون شده باشه علائمی مثل کاهش اشتها قرمزی و تهوع و استفراغ و تب و باز شدن لبه های زخم از هم میتونه اتفاق بیوفته .
      تشخیص قطعی نوع عفونت و طرح درمان عفونت زخم با انجام آزمایش کشت از ترشحات امکان پذیر هست که توصیه میکنم برای انجام آزمایش و درمان مراجعه بفرمایید

    • با سلام و احترام،
      بله، برای این منظور میتونید با شماره تماس ۰۹۱۲۸۳۹۴۹۲۲ یا ۰۹۱۲۸۳۹۴۹۲۲ تماس بگیرید تا انشااله در اسرع وقت در خدمت شما باشیم.
      با تشکر

    • باسلام و تشکر . تشخیص قطعی استئومیلیت با گرافی از اندام یا mri مشخص میشه که خودش درجه های متفاوتی داره . بعد از تشخیص قطعی و مشخص شدن میزان آن باید ابتدا به پزشک متخصص عفونی و بعد پزشک متخصص ارتوپدی مراجعه کنید بعد از مشخص شدن پلن درمانی متخصصان، سپس درمان و بستن زخم در درجه ی بعدی اولویت قرار میگیره ، که اون هم باید بعد از ویزیت و انجام سونوگرافی از عروق و یک سری ازمایشات بسته به وسعت و محل ضایعه و نوع بافت، روش درمانی مناسب آن زخم انتخاب بشه . یک روش خاص و قطعی وجود نداره که بتونیم بر اساس اون همه بیماران را درمان کنیم . روش های درمان بسته به شرایط بیمار و جواب ازمایشات و … متفاوت است شاید بتوان از پانسمان نوین یا وکیوم تراپی یا سلول درمانی یا ماگوت درمانی استفاده کرد . بنابراین برای تشخیص و قرار دادن پلن درمانی باید بیمار ابتدا ویزیت شود.
      پیشنهاد من برای شما این است که ابتدا توسط یک متخصص زخم ویزیت بشید سپس با راهنمایی ایشون تمام ازمایشات تشخیصی رو انجام بدید و در صورت نیاز ایشون شما رو ارجاع به متخصص عفونی و ارتوپدی میدهند.

  • سلام خسته نباشید من عمل باز کیست پیلونیدال انجام دادم و الان ۱۰ ماه از عملم میگذره و زخم کوچک و عمقش کم شده اما بسته نمیشود راهکاری برای بسته شدن زخم ندارید؟؟

    • با سلام خدمت شما دوست گرامی
      اساس درمان سینوس پایلونیدال یا کیست پایلونیدال به روش جراحی امکان پذیر است . از آنجایی که این عمل جزو اعمال عفونی محسوب میشود ، لذا از بستن و دوختن زخم در غالب موارد امتناع می گردد . برای درمان زخم هم می توان از روش های سنتی و مرسوم یا روش های نوین درمان زخم بهره گرفت .
      با توجه به اینکه مدت زیادی از جراحی شما گذشته و تا کنون زخم بهبود نداشته ، قطعا نیازمند ویزیت متخصص زخم و بررسی های تخصصی و آزمایشگاهی و معاینه بالینی هستید که بعد از انجام و اخذ نتایج آزمایشات با دیدگاه درست زخم شما با روش های نوین ، قابل درمان خواهد بود .
      ولی در ابتدا باید حتما ویزیت و بررسی انجام بشه و سپس طرح درمان مناسب انتخاب شود . به امید بهبود تمام بیماران

    • با سلام خدمت شما دوست عزیز و گرامی .
      لطفا برای ارائه شرح حال بیشتر با تلفن مشاوره کلینیک زخم پلاس
      ۰۹۱۲۸۳۹۴۹۲۲
      تماس حاصل بفرمایید . تشخیص های افتراقی متعددی برای زخم های چرکی زیر بغل مطرح هست که نیازمند اخذ شرح حال بیشتر و در صورت لزوم معاینه بالینی می باشد .
      به امید درمان همه بیماران .

  • مادر من سالها قبل رادیو تراپی کرده و الان جای جراحیش زخم شده و هر کاری که بگید انجام دادیم کلینیک زخم رفته اوزون تراپی شده جواب نداده ما باید چکار کنیم

    • سلام خدمت شما دوست عزیز و گرامی .
      زخم هایی که معمولا متعاقب انجام رادیوتراپی یا شیمی درمانی مجددا عود میکنند نیازمند بررسی و اقدام تشخیصی تخصصی در زمینه بررسی علل ایجاد زخم هستند . لذا توصیه میکنیم قبل از انجام هر گونه اقدام درمانی ، نخست نسبت به تشخیص و سپس درمان اقدام بفرمایید . خوشبختانه کلینیک تخصصی زخم پلاس این امکان را در زمینه تشخیص و درمان تخصصی این گونه زخم ها دارا می باشد . لذا باعث افتخار هست که بتوانیم در محیطی حرفه ای پذیرای حضور گرم شما باشیم .
      به امید درمان همه بیماران .

  • سلام روز بخیر
    مادربزرگ من زخم بستر گرفته و الانم ی تیکه هایی از اون زخم کنده شده و خون میاد ،چیکار باید بکنیم؟

    • سلام دوست عزیز
      خیلی کلی گفتید و توضیحات الان من با توجه به اطلاعات کمی که دارم، قطعاً ناقص خواهد بود. حتماً با کلینیک تماس بگیرید و از مشاوره رایگان زخم ما استفاده کنید
      ۸۸۷۷۷۷۷۹-۰۲۱
      تشکر فراوان

  • سلام خسته نباشید من با شماره ۸۸۷۰۷۷۷۸ تماس گرفتم کسی جوتب نداد.پدرم زخم دیابتی داره و چند رزو دیگه میخوان انگشتش و بردارن ایا هنوز راه درمان دیگه یی باقی مونده؟

    • سلام، لطف بفرمایید با شماره تماس ۸۸۷۰۷۷۷۹-۰۲۱ تماس بگیرید. هدف درمان زخم پیشگیری از قطع عضو هست. حتماً تماس بگیرید و قبل از برداشتن انگشت از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. در صورتیکه راه حلی باشه، سریعاً ازتون میخوایم به کلینیک منتقلشون کنید
      منتظر تماستون هستیم.
      با تشکر

  • با سلام و درود
    درمان زخم دیابتی سوال داشتم
    که ۱- از شهرستان هم قابل پذیرش هستید
    ۲-طول مدت درمان زخم کوچک( انگشت کوچیک پا) چقدر است
    ۳-متوسط هزینه درمان چقدر میشود
    ممنون

    • سلام و وقت بخیر
      زخم پلاس در حال حاضر تنها در تهران فعالیت دارد و متاسفانه در شهرستان ها شعبه ای ندارد. اما از همین تهران نیز همواره در خدمت کل هموطنان عزیز هستیم. لطف کنید با شماره تماس ۸۸۷۰۷۷۷۹-۰۲۱ تماس بگیرید و از مشاوره رایگان زخم ما استفاده کنید.
      طول درمان و هزینه درمان بسته به فاکتورهای مختلف بسیار متفاوت هست. پیشنهاد من اینه که با تماس تلفنی با ما از مشاوره رایگان زخم ما استفاده کنید تا با دریافت جزییات بیشتر بتونیم زمان و هزینه رو در اختیارتون بذاریم.
      با تشکر فراوان

  • سلام خسته نباشید
    مامانم دیابت داره ولی انسولین مصرف نمیکنه دو هفته پیش انگشت پاش تاول زد بعد زخم شد من بیشتر از عسل بعنوان پماد استفاده کردم الان روی زخم خشک شده ولی مامانم میگه استخوان ساق پام درد میکنه آیا این درد با این زخم ارتباطی داره؟
    من عکس انگشت پای مامان را به آدرس ایمیل شما فرستادم.
    میشه لطفا بررسی کنید

    • با سلام و آرزوی سلامتی ، اولین موضوع اینه که درسته عسل در درمان زخم جایگاه داره ولی موارد استفاده خاص خودشو داره و نوع عسلی که در درمان استفاده میشه یک عسل استریل هست که توسط زنبور ها از نوع خاصی از گل میشینه و غلظتش متفاوت با عسل های خوراکی هست بنابراین نوع عسلی که استفاده کردید مهم هستش .دومین موضوع اینه که قبل از هر اقدام درمانی لازمه که ما یه بررسی در مورد میزان خونرسانی بافت و عفونت استخوان و آزمایش در مورد میزان کنترل قند مادرتون انجام بدیم ، اینطوری نمیشه گفت در حال حاضر درد استخوانش به خاطر زخم هست یا خیر چون گرافی انجام نشده و زخم باید دیده بشه ، ولی اگر عفونت به استخوان رسیده باشه از علائمش درد و گز گز و تورم میتونه باشه.
      لطفا تماس بگیرید تا عکس پای مادر رو در سایر اپلیکیشن هایی که دسترسی بهش آسون تره ببینیم ولی در هر صورت برای هر پلن درمانی ابتدا باید اقدامات تشخیصی انجام بشه بعد نظر داده بشه ، به امید بهبودی همه بیماران

  • سلام ببخشید.مادربزرگ من انگشت بزرگ پاش سیاه شده و از اونجا به بعد قرمز شده .الان نزدیک۲۰روزه که بیمارستان بهشهر بستری هست به ما گفتن اگه میخواین براش کاری کنین ببرینش تهران..وگرنه از مچ پا باید قطع شود متاسفانه تعطیلات عید هست نمیدانیم چه کنیم ازتون میخوام راهنماییم کنین..

    • سلام با آرزوی بهبودی ، لازمه برای مادربزرگتون یک سری اقدامات تشخیصی انجام بشه که وضعیت خونرسانی و عفونت بافت و عفونت استخوان و میزان کنترل قند و پروتئین های خونی شون باید بررسی بشه اگه مشکلی در این مراحل بود اول باید رفع بشه سپس درمان زخم الویت پیدا میکنه ، کلینیک زخم پلاس مفتخر هست حتی در تعطیلات و ایام عید هم پاسخگوی بیماران هست و برای مراجعه هر زمان که خواستید میتونید تماس بگیرید و مراجعه کنید ، به امید بهبودی همه بیماران

    • با سلام ، شما حتما باید نزد پزشک عفونی یا درمانگرهای متخصص زخم مراجعه کنید و آنتی بیوتیک مناسب بگیرید ضمنا در افراد دیابتی ترمیم محل زخم هم به کندی انجام میشه اگه در این حین دچار عفونت هم بشه این روند کندتر و بدتر میشه ، حتما باید مراجعه داشته باشید هم در مورد کاوریج آنتی بیوتیکی هم روش های نوین درمان زخم بهتون کمک بشه ، به امید بهبودی همه بیماران

  • سلام
    وقت بخیر
    انگشت پای عمویم چند ماه قبل دچار زخم دیابت وخونریزی شدید شد
    پس ازاینکه دربیمارستان تحت درمان قرار گرفت زخم ازبین رفت ولی متاسفانه انگشت همچنان کبود است
    بنظرشمامشکل ازچیست
    ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید

    • با سلام و آرزوی سلامتی برای عموی محترمتان ، وقتی عضوی زخم میشه مویرگ های ریز دچار آسیب شدن و گلبول های قرمز وارد بافت زیر جلدی میشن و ما حالت کبودی و خونریزی زیر جلدی میبینیم ، این حالت به مرور زمان از بین میره اما برخی داروها مثل آسپرین پلاویکس ریواروکسابان باعث ایجاد خونریزی های زیر جلدی میشن ، در مورد داروهاتون باید پزشک معالجتون شما رو ویزیت کنن ، ولی در افراد دیابتی ترمیم زخم و از بین رفتن جای زخم و کبودی ها به کندی انجام میشه ، به امید بهبودی همه بیماران

  • سلام
    شاید من نباید این سوالو اینجا مطرح کنم تا جایی که متوجه شدم همه سوالا دیابتی بودن

    سوالم اینه که من بند اول انگشت اشاره دست راستمو با سنگ فرز زدم از سمت کنار انگشت از کنار ناخن به سمت زیر انگشت حدودا یک سانتی متر به پهنای سه میلیمتر با عمق حدودا سه یا چهار میلیمتر
    این برش عمقش تا اول ناخنه یعنی خود ناخن نرسیده ولی همه چیو زده و دکتر محل کار هم سعی کرد تا جایی که ممکنه این دو لبه را به هم نزدیک کرد با چسب چون بخیه نمیشد بزنه

    سوالم اینه که آیا این خودش خوب میشه؟ بافت ترمیم میشه؟ آخه نسبتا عمیقه . میترسم اون قسمت همون جوری گود بمونه

    • با سلام و آرزوی سلامتی ، کلینیک زخم پلاس افتخار داره که در زمینه درمان انواع زخم های حاد و مزمن مثل زخم دیابتی زخم بستر و زخم عفونی شده بعد از جراحی و زخم های عروقی در خدمت هموطنان محترم هست.
      زخمی که شما میفرمایید باید دیده بشه و بعد خدمتتون نظر بدیم چون واقعا با توضیحاتتون خیلی نمیشه نظر داد ولی کلا میتونم خدمتتون بگم عوامل زیادی در ترمیم زخم نقش دارند مثل وضعیت تغذیه ای بعضی فاکتورهای خونی ، خونرسانی به عضو ، عفونت استخوان ، کم خونی ، عفونت بافت و …
      هر کدام از عوامل زیر باید در مورد هر شخص بررسی شوند سپس خدمتتون بگیم که زخم شما ترمیم پیدا میکنه یا خیر ، اما اگه هیچ کدام از عوامل گفته شده در مورد شما صدق نمیکنه ، زخمتون خوب میشه ، چون ترمیم زخم سه نوع هست یک نوع ترمیم اولیه است که زخم های جراحی شامل اون میشه و نوع بعدی ترمیم ثانویه است که زخم رو ایجاد میکنن بعد اجازه میدن خودش خوب بشه ، ترمیم ثالثیه هم وقتیه که زخم دارای عفونته و ابتدا اجازه میدن لود عفونت کم بشه سپس ترمیم ایجاد میشه . به امید بهبودی همه بیماران

  • محمدی سلام بنده از یک سال پیش قسمت کوچکی از ناخن پای راستم سیاه شده وبعد شکسته است و بافت زیر ناخن قرمز شده وغالبا”دارای ترشحات آبکی است و از بهار امسال ناخن رشد خود را داشته اما به بافت زیرش نم چشپد.حال متخصص پوست بعد ازآزمیشات و عکس معتقد است زخم بد خیم است و باید انگشت قطع شود. خواهشا” راهنمایی بفرمائید قابل درمان است یا نه ?

    • سلام با ارزوی بهبودی و سلامتی . دوست عزیز ابتدا باید مدارک آزمایشگاهی و جواب نمونه برداری از بافت و سوابق بیماری و داروهای مصرفی و شرایط شما بررسی و معاینه شود سپس پاسخ مناسب داده شود .با این اطلاعات اندکی که شما فرمودید قطعا پاسخ من هم کامل و کافی نخواهد بود لطفا برای معاینه و بررسی همراه کلیه مدارکتان هر چه سریع تر و قبل از قطع عضو مراجعه فرمایید .با سپاس

  • با سلام . بیشتر از ۳ ماه هستش داخل بینی بنده زخم شده و خوب نمیشه . علتش چی میتونه باشه و اینکه ممکنه خطرناک باشه ؟ درمان فوری وجود داره ؟

    • سلام . سوال شما خیلی کلی هستش و نمیشه پاسخ دقیقی داد ولی قطعا دلیلی برای عدم ترمیم وجود داره نظیر عفونت و تروما و فشار و …. ولی اول باید مدارک بالینی و سوابق بیماری و شرایط شما نظیر سن و جنس و داروهای مصرفی و ازمایشات و مدت زمانی که زخم بهبود نیافته بررسی بشه تا بتوان به سوال شما جواب داد و قطعا بهترین راه برای درمان بهتون پیشنهاد میشه. با ارزوی بهبودی همه بیماران

  • سلام
    شما در سایتتون ذکر نکردید در مرکزتون چه متخصصینی فعالیت دارند. مثل متخصصین قلب٬غدد٬دیابت٬پوست و … .
    ذکر مطلب بالا به این علته که پدر من چند سال پیش پاش زخم شد و چون دیابت داره پس از درمانهای مکرر خوب نشده الان هم بیمارستان سمنان بستریه و دکترشون میگه استخوان انگشت کوچیکه پدرم خورد و خورده شده که سونو و ام آر آی نوشته. جواب سونو میگه عروق خراب و بهم ریخته است اما بسته نشده و ام آر آی هم باید فردا انجام بشه. دکترشون میگه اگر عفونت به استخوان رسیده باشه باید متخصص ارتوپد هم بیاد باهم مشورت کنیم که روند درمان زخم طولانیتر میشه. لطفا راهنمایم کنید که آیا اگر عفونت به استخون برسه حتما باید عضو قطع بشه تنها راه حلش همینه؟ چون قلب پدرم ۱۵ درصد کار میکنه و تحمل قطع عضو نداره. آیا تو مرکز شما هم بیارمش باید عضو قطع بشه؟ لطفا سریعتر راهنماییم کنید ممنون میشم.

    • با سلام و آرزوی بهبودی هر چه سریعتر . اول باید بگم که جواب ام ار ای خیلی تعیین کننده است باید اون دیده بشه بعد نظر قطعی داده بشه اما در کل در صورتی که عفونت استخوان زیاد باشه تنها راهش قطع عضوه اما اگه عفونت کم و خاموش باشه با درمان انتی بیوتیکی سعی میکنیم عفونت رو در همون موضع حفظ کنیم . از یه طرف برای بهبود زخم عدم وجود عفونت مهمه از طرف دیگه خونرسانی که اون هم اگه کم باشه باید داروهای گشاد کننده عروق مصرف کنند یا باز کردن عروق یا پیوند رگ توسط همکار محترم جراح عروق گزینه بهتر با توجه به شرایط پدر شما پیشنهاد میشه . همه این عوامل هم باعث کندی روند بهبودی زخم میشه .گاهی اوقات قطع عضو یک درمانه . چون اگه دست دست کنید ممکنه عفونت وارد استخوان های دیگه بشه و قسمت بیشتری باید قطع بشه . اگه امکانش رو دارید با مدارک پدر و جواب ام ار ای مراجعه کنید تا بعد از رویت مدارک جواب دقیق تری به شما داده بشه .

  • سلام وقت بخیر ، پدر نزدیک ۲۵ روز است که دچار زخم پای دیابتی شده است ودر بیمارستان بستری شده ، پوست روی پا و بافت های فرسوده رو برداشتن و دو جلسه لارو بر روی بافت ها گذاشتن و بعد عکس MRI گرفتن و مشخص شده که مقداری از استخوان پا درگیر شده ایا امیدی به قطع نشدن عضو هستش ؟

  • سلام مادرم رخم دیابتی دارن درپا واینکه ابتدایی زخم فقط روانگتش درگیربودن بااینکه الان نزدیک دوماه زیرنظرپزشک هست اماتقریبا کلاپاش درگیرشده ایاراهی برای نجات این پا ازقطع شدن هست ممنون میشم اگه جواب بدین درشهرما نظردکترا متفاوبت هستش وحقیقتش مانمیدانیم به نظرکدام دکتراعتمادکنیم

    • سلام، بله، قطعا راهی وجود داره، اما خیلی خوب خواهد بود که سریعا اقدام کنید
      لطفا هر چه سریعتر با شماره تماس ۰۹۱۲۸۳۹۴۹۲۲ تماس بگیرید
      تشکر

  • مادر من قند دارد وپاش عفونت کرده بود والان عفونتش بند اومد ولی فقط استخوان هایش جابجا شده و دنبال یک دکتر میگردیم که استخوان هایش را درست کنه ولی هیچ دکتری ارتوپدی به علت قند مادرم نمیتونه پاشو عمل کنه شما اگر یک دکتر ارتوپد می‌شناسید که این کار را انجام بده معرفی کنید

  • سلام خسته نباشید همسرم دوهفته پیش عمل باز کیست مویی داشت من روزی دوبار زخمشو شست و شو میدم پانسمان میکنم در روز یه بار هم میرود حمام . الان داخل زخمش رگه های زرد داره من میترسم عفونت کرده باشه

  • با سلام
    حدود ۲۰ سال است که در دست و پای من (خصوصا کف پا) تاولهای ریزی بوجود میاد که همراه با مایع و خارش زیاد است و پس از مدتی در محل تاول ها پوست پا خشک شده و ترک برمی دارد . بارها به متخصص پست مراجعه کردم وای درمان ها موقتی بود. آیا در این مورد هم در کلنیک شما قابل درمان است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *